piątek, 24 sierpnia 2012

Tak mi teraz ! (2005)


Czuje smród czasu,  który się męczy nad moją głową.
Jebane ciastko!
Pierdole nie robię !
Nie bądź śmieszny!
Są dziwki i suki, wytłumacz mi to proszę.
Wkurwia mnie to,  że nie wiem czy dobrze napisałem  „wkurwia”
KOLEJNA  NIEMA  PRODUKCJA ,  która nie ma nawet muzyki.
Niemcy pierdolą,  wszyscy pierdolą.
Nic nie mam do przekazania po prostu mam nowy długopis.
Pewnie dam to Aki.
Ciekawe czy się dziś spotkamy?
Pewnie nie.
Kurwa ostatnio uzależniłem się od złego myślenia bo nie umiem napisać  PESIIyyniZMU ?
No kurwa nic mnie nie cieszy.
Tak chcę by tylko mój ból widzieli bo tylko ja cierpię!
Moją mówić żal mi cię itd.
Może to właśnie moja choroba,  sam chcę być męczennikiem.
Upadłem.
Złamałem ponownie zasady,  myślę o tym o czym nie powinienem i myślę, myślę , myślę.
Straciłem nadzieje straciłem wiarę !
Kurwa tęsknie za tą codzienną innością.
Za tymi przeżyciami,  za dotykiem,  strychem ,  opowieściami.
Kurrr…
Jest chłód,  zimno,  egzekucja tak powolna w domu mojej matki.
Myślałem, że mam więcej siły,  że jestem  kimś wyjątkowym,  a sam się rozczulałem nad zimową depresją.
A potem będzie normalne życie, wszystko mija !
Czy oni muszą mieć racje?
Szanuj mnie,  pisz do mnie.
Jak to brzmi?
Zmieniam się !
Co mi jest?
Przepraszam.
Chcę być  „LILAKIEM”
Cierpliwym,  kochającym,  wspierającym.
Nie potrafię !
Nie – to pewnie złe słowo.
Ja pył  nicości upadam przed własnymi odchodami szukając w nich wczorajszego życia!
Wybacz !
Pomóż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz