czwartek, 30 sierpnia 2012

Tak czy Nie? (2005)


Jestem strasznie senny i zmęczony robieniem nic.
Nie chcę mi się nawet tego pisać.
Wymyślenie samego tytułu zajęło mi sporo i tak marnującego się czasu.
To jest gorsze niż wiezienie.
Bo jesteś wolny, a ludzie są twym niewolnictwem .
Nie mam żadnego pomysłu no to co piszę, a  głośnikach męczy się kolejny kawałek
o miłości.
Wiersz, proza, tak czy nie?
Nawet ten tytuł nic nie ma wspólnego z tymi wypocinami, które zostawiam całkowicie bez natchnienia.
To tylko kolejny  dzień i zabijam to.
Męczy mnie oddychanie i zapach tych czterech ścian, a jeszcze bardziej to co za oknem .
Tak myślę żeby z tego dość nudnego tekstu coś nie wykombinować.
Może jakiś rysunek na końcu no i mój podpis, a może coś
Jeszcze by się nie nudziło.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz