poniedziałek, 15 lipca 2013

Widzę (2013)


Mój przyjaciel w snach nie widzi twarzy.
Ja widzę je prawie zawsze no chyba, że
nie chcę, ale w takie zdolności nikt i tak
mi nie wierzy.
Stare kino bez foteli.
Projekcja filmu.
Nie mam pojęcia czy to dokument,
a może fabuła?
Wojna, terroryści, obrazy zła.
Niezbyt czytelna projekcja.
Setki osób siedzących na podłodze,
ogromnym dywanie.
Wszyscy wpatrzeni w film, a ja
w samym środku.
Przyglądam się im wszystkim.
Znajome twarze, jakby zahipnotyzowane.
Światło ekranu obnaża setki cieni.
Drastyczna scena w filmie, w której
podcinają człowiekowi gardło.
Wygląda to jak egzekucja.
Relacja na żywo.
W momencie gdy egzekucja zostaje
wykonana to wszystkim na sali
zaczyna tryskać krew z szyi.
Wszyscy umierają w niezliczonej
ilości krwi i wilgoci.

Umierają jak w kinie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz