niedziela, 28 października 2012

Gdzie jesteś? (2012)




Gdzie jesteś?
Gdzie jesteś ty co ponoć jesteś wszędzie?

Gdzie jesteś?
Gdzie jesteś ty co ponoć ojcem nie jednej planety?

Gdzie jesteś?
Gdzie jesteś ty co ponoć byłeś i będziesz?

Gdzie jesteś?
Gdzie jesteś ty co ponoć możesz wszystko, a
nawet trochę więcej?


Gdzie jesteś?

Gdzie jesteś ty co ponoć dajesz i odbierasz?

Gdzie jesteś?
Gdzie jesteś ty co ponoć sądzisz i osądzisz?

Gdzie jesteś?
Gdzie jesteś ty co ponoć stworzycielem naszym?

Gdzie jesteś?
Gdzie jesteś ty co ponoć upodobałeś sobie nas?



Gdzie jesteś ojcze bo ja tu w biedzie żyje?
Alimentów nie przysyłasz i nie bronisz
mnie od wszelkiego złego, a brakuje mi wiele.


Gdzie jesteś ojcze bo ja tu w bólu żyje?
Nie leżę na zielonych pastwiskach i
na czynsz mi nie dajesz.

Gdzie jesteś ojcze bo ja tu zasnąć nie mogę?
Nie mieszkasz ze mną i nie pomagasz
mi w codziennych obowiązkach.

Gdzie jesteś ojcze bo ja tu umieram?
Nie widziałem cię jeszcze, ale po tym
co robisz dla swoich dzieci to nie wiem czy chcę…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz