piątek, 20 czerwca 2014

Jak Ona (2014)

Jak krew z mojego ciała
jak usta zmoczone winem
pełne i spragnione
nieobliczalna

Jak kot co nocnym spojrzeniem
pobudza myśli i zabiera oddech
parzy

Jak ogień pochłania dotykiem
zachłannym i wulgarnym
nie przestaje

Jak biała wstążka co niewinności nadaje
dziewczęcej i ukrytej
uśmiecha się

Jak miękki sen co otula
dziecko spokojne i matkę zmęczoną
daje ciepło

Jak deszcz co spłukuje
wczorajsze udręki i daje ulgę
wtulona spokojnie

Ty co czernią włosów sen przynosisz
i twarz przed światem okrywasz
Ty co ciałem chłodne  rozgrzejesz plecy
w cichą noc
Ty co niewinność mieszasz 
z potem i krwią moją
Ty co przytulanką w bezbarwne noce
i poranki niespokojne
Ty co wzrokiem smaku nadajesz
i oczy miewasz chętne
Ty co smak mój znasz i lepkie usta
na koniec zaciskasz

Przychodź jak najczęściej
gdy sen pod drzwiami mnie ogłuszy
Pojawiaj się i budź mnie
do nowego snu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz